wtorek, 11 grudnia 2012

Dekoracja mieszkania

W aranżacji mieszkań najważniejszy jest dobry projekt. Kiedy go mamy, wykreowanie ogólnej koncepcji wystroju i jej realizacja mogą być dość łatwe. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne pomysły. Inspiracją do zrobienia interesującego projektu pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane dodatki. Czasem jakiś detal zadecyduje, by na jego bazie stworzyć pełną koncepcję aranżacji, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na swoim blogu staram się przedstawić również takie drobiazgi. Elementy, które inspirowały mnie przy aranżacji mojego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie nie są w moim stylu, a jednak mogą się podobać. Jestem pewien, że w fotografiach i tekstach przedstawianych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję swojego bloga na jeden wybrany nurt, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje zainteresowania, poznaję inne style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeśli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.